מתי יש לבצע ביקורת ליקויי בנייה

תוכן עניינים

כאשר רוכשים דירה חדשה אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבצע ביקורת ליקויי בנייה. ביקורת ליקויי בנייה מבוצעת על ידי חברה מקצועית בעלת ניסיון בתחום הבנייה שיכולה לבצע ביקורת ליקוי בנייה תוך שימוש במכשור מתקדם. מתי יש לבצע ביקורת ליקויי בנייה ומה כולל תהליך ביקורת מבנים- הכול במאמר שלפניכם.

לפני רכישת הדירה

ביקורת ליקויי בנייה היא הכרחית לפני שמחליטים האם לרכוש דירה ובפרט לפני שמתחילים לסכם על המחיר. במידה והדירה נראית לכם במצב טוב ושמורה היטב, ביקורת ליקויי בנייה של קונסטרוקטור מקצועי ובעל ניסיון עשויה לגלות לכם כמה דברים על הדירה שבכוונתם לרכוש למשל, איכות בנייה נמוכה, אי עמידה בתקנים, בעיות בצנרת. ביקורת ליקויי בנייה מתבצעת על ידי קונסטרוקטור מקצועי. כאשר אתם מחפשים חברת בדק בית המבצעת ביקורת ליקויי בנייה, כדאי להזמין חברה מקצועית בתחום.

מה כולל תהליך ביקורת מבנים

תהליך ביקורת מבנים כולל בדיקת ליקויי בנייה גלויים או סמויים בבית. ליקויי בנייה גלויים לעין כוללים סדקים בקירות המבנה, רטיבות או נזילות מהגג. אמנם הליקויים האלה גלויים, אבל אנשים שאינם אנשי מקצוע לא יכולים לגלות אותם ורק איש מקצוע יכול לגלות אותם, רק איש מקצוע יכול לגלות ליקויים ולהעריך את החומרה שלהם בצורה מדויקת וגם לתת הערכת מחיר כדי שרוכשי הדירה יוכלו לקבל זמן כדי להיערך לתשלום ולהתמקח עם הקבלן לגבי השיפוצים.

כמו כן, תהליך ביקורת מבנים מראה כי ליקויי דירה הנראים לעין הם לא היחידים שיכולים לגרום נזק לדירה, אלא גם ליקויים סמויים שעין לא ביקורתית תגלה קושי לראותם. כדי לאתר ליקויי בנייה סמויים, יש צורך בצוות מקצועי שיכול לאתר את הליקויים בצורה הטובה ביותר תוך שימוש בציוד מקצועי.

כיצד בדק בית יכול לחסוך לכם כסף?

כידוע, מחירם של בתים שונה וישנם בתים ששווים מיליוני שקלים, ואילו ישנים בתים ששווים פחות. כך או כך, ניתן לחסוך סכום כסף על ידי בדיקת בדק בית. בדק בית היא בדיקה שיכולה לחסוך כסף בטווח הארוך, שכן מטרתה היא לבדוק האם קיימים נזקים עתידיים ובמידה ומתגלים נזקים לתקנם.

אהבתם? נשמח אם תשתפו :)

Facebook
Twitter
דילוג לתוכן