איך מזהים עבודת איטום טובה

איך מזהים עבודות איטום בגובה

תוכן עניינים

איטום, הוא עניין שכל מבנה נתקל בו או לפחות שמע עליו. לפעמים, ישנם מצבים שיש סדקים בקירות או חורים שונים בגג שמהם נכנס מים הישר אל תוך המבנה, יוצר עובש, קור עז ורטיבות שקשה להיפטר ממנה. על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ולמנוע את הנזילה יש לאטום את החורים והסדקים היטב. ברוב המקרים, כאשר מגלים את החור או הסדק בתקרה או בקיר יש להזמין שירותי איטום מקצועיים על מנת להשיב את הסדר על כנו ובזמן. כאשר מזניחים את המצב, יכולה להיווצר בעיה גדולה עד כדי מצב הדורש תשלום גבוה ושיפוץ נרחב יותר. על כן, מרגע זיהוי הבעיה מוטב שלא להישאר אדישים וכבר למחרת להתקשר ולבקש עבודת איטום.

איטום איכותי מול איטום רעוע

אולם, לא תמיד כל העבודות הינן עבודות איטום איכותיות, לפעמים, כאשר מבצעים את עבודת האיטום על פני השטח נראה כי הכל תקין ונורמטיבי, אך כמו שציינו, לא תמיד המצב אכן כך וכבר בגשם הבא תופתעו לגלות כי הנזילה חזרה והקור ממשיך לחדור. מקרים אלו קורים לו מעט וזאת בשל העובדה שלא כל חברות מבצעות את העבודה בצורה מקצועית ויסודית וכאשר ישנו מזג אוויר קיצוני האיטום נהרס והמצב חוזר להיות בדיוק כפי שהיה.
מצב זה גורם לכך ששוב יש צורך להתנהל מול חברת האיטום ושוב לשלם תשלום עבור השירות. במקום לעבור את כל התהליך בשנית מוטב מלכתחילה ליצור קשר עם הטובים ביותר שיעשו את ה לשירותי עבודה בצורה המקצועית ביותר, כמו שרק הם יודעים. ובכן, אם גם אתם זקוקים שירותי איטום, התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ, מחיר ושירות ואולי כבר מחר צוות מקצועי יגיע עד אליכם לאטום את החורים!

כיצד מזהים איטום איכותי?

אז כיצד לזהות עבודה טובה וכיצד לדעת שבוצעה עבודה רשלנית? ראשית, אחד הדברים החשובים ביותר בעת ביצוע עבודות איטום הוא לשים דגש מרכזי על בטיחות. הכוונה באמרנו בטיחות בתחום האיטום הוא לוודא שבמידה ויש סדקים בתקרה או בקירות האיטום יתבצע כשורה על מנת למנוע קריסת תקרה. שנית, איטום ברמה גבוהה ואיכותית מאפשרת לכם להיות שלווים ורגועים. זאת מהסיבה שאיטום איכותי מחזיק מעמד לזמן רב ואין צורך לדאוג מתופעות של עובש, חדירת קור רטיבות בקירות או נזילה הישר אל תוך החלל גם בעונת חורף גשומה.

לסיכום

עבודה טובה או עבודה רעועה בתחום האיטום אינן נראות לעין אך בהחלט מורגשות. כאשר עבודת איטום מסויימת נעשתה בצורה מקצועית, כלומר, בדיקת פני השטח, איתור המקום או המקומות שיש לאטום וכמובן אטימתם בעזרת חומרים איכותיים, האיטום יהיה איכותי ומוצלח לא רק בחודש קרוב אלא גם עבור השנים הקרובות ואף יעמדו בפני מזג אוויר סוער במיוחד וחום קיצוני.

אהבתם? נשמח אם תשתפו :)

Facebook
Twitter
דילוג לתוכן