חשיבות האיטום למניעת ליקויי בנייה

חשיבות האיטום למניעת ליקויי בנייה

תוכן עניינים

רכישת דירה נחשבת לאחת מהעסקאות היקרות ביותר, ולכן רוכשי דירה צריכים לוודא כי הם לא מקבלים חתול בשק, אלא נכס איכותי ללא ליקויי בנייה הפוגעים באיכות החיים. רטיבות או נזילות הם רק חלק קטן ממה שמצפה לכם במידה ולא תעצרו את ליקויי הבנייה. עבור רובנו צמד המילים ליקויי בנייה נחשב למונח הכולל בתוכו מילים שלא ממש נעים לשמוע כמו רטיבות או נזילות. על חשיבות האיטום למניעת ליקויי בנייה – במאמר שלפניכם.

חשיבות האיטום

ליקויי בנייה יכולים להתרחש מסיבות שונות כגון רטיבות או צנרת פגומה. לפיכך, יש חשיבות רבה לאטום את הבית בצורה איכותית על מנת למנוע בעיות שונות כגון ליקויי בנייה העשויות להתפתח כתוצאה מאיטום לקוי. אמנם עונת החורף הסתיימה, אך לקראת העונה הבאה ניתן לאטום את המבנה על מנת למנוע בעיות של נזילה או רטיבות.

אילו ליקויים קיימים?

ישנם ליקויי בנייה הנראים לעין כגון שריטות או חרירים, אך גם ליקויי בנייה נסתרים מהעין היכולים להתגלות רק באמצעות בעלי מקצוע בתחום. לא פעם ניתן להיתקל בדירות בליקויי בנייה הגורמים נזקים לטווח הארוך, כאשר חלקם הופכים להיות נזקים בלתי הפיכים המביאים בסופו של דבר לירידת ערך הנכס.

במקרים בהם מתגלים קשיים במערכת האיטום הגורמים לליקויי בנייה ניתן לאטום את המבנה באמצעות מערכת איטום ייחודית הנקראת בשפה המקצועית – איטום שלישי הנותנת מענה לבעיה. איטום שלילי הינו איטום המבוצע בתוך המבנה, כאשר המטרה היא לעטוף את כל הבית מכל הצדדים על מנת שהבית יהיה מוגן.

מי מטפל בליקויים?

היות וישנם ליקויי בנייה הנסתרים מהעין, כאלה שלא תמיד אנו יכולים לגלות אותם, כאן נכנס לתפקיד מהנדס מומחה בתחום. בכל הקשור לליקויי בנייה יש להתייעץ עם המומחים בתחום בדק בית. מהנדס מומחה בתחום אשר מוסמך מטעם לשכת המהנדסים הינו בעל ניסיון בתחום ויש ביכולתו לאבחן ליקויי בנייה.

בכל הנוגע לבטיחות שלכם לא מתפשרים!
חברתנו מעסיקה צוות מומחים בתחום האיטום המבצעים עבודות איטום מקצועיות ושמים דגש על איכות החומרים על מנת לאפשר לכם לחיות בדירה ללא ליקויים.
לחברתנו ניסיון רב של שנים, מה המאפשר לנו לספק עבורכם מגוון חומרי איטום ברמה המקצועית.
צוות העובדים המסור שלנו עובד עם חומרי האיטום המתקדמים ביותר על מנת לספק לכם את התוצאה טובה.

אהבתם? נשמח אם תשתפו :)

Facebook
Twitter
דילוג לתוכן